A webáruház keresőoptimalizálás lépései

Tartalomjegyzék: Organikus elérés Kategória leírás Termék név Termék rövid ismertető Termék hosszú leírás Vásárlói vélemények Keresőbarát Url Meta cím Meta leírás Kép elnevezése Kép alt tag Webáruház keresőoptimalizálás a főoldaladon Egy webáruház forgalmának több mint ötven százalékát organikus találatokból nyeri. Persze ez egy induló webshopnál nem mutatkozik meg. A webáruház keresőoptimalizálás viszont nem csak induló […]

Read more

BERT forradalmasítja a keresést

A Google folyamatos fejlesztés alatt áll, amik többsége kisebb vagy nagyobb mértékben hatással van a felhasználók valamely rétegére. A nagy kereső szerint a mostani újításuk az elmúlt 5 év egyik legjelentősebb frissítése, ami a keresések 10%-ra hatással lesz. Lássuk be ez valóban elég jelentős! Már többször láthattuk, hogy a Google számára fontos a keresések pontosítása, […]

Read more

Google keresőoptimalizálás: a weboldalon töltött idő

A Google keresőoptimalizálás egy nagyon sok összetevős dolog, amit számos tényező befolyásol. Az egyik ezek közül az oldaladon eltöltött idő. Többek között ennek segítségével a Google látja, hogy mennyire jó minőségűek a tartalmaid, hiszen ha ezek érdekesek és értékesek az olvasóknak, akkor nem csak, hogy sok időt töltenek majd a webhelyeden, de tovább is kattintanak. […]

Read more

A profi termékleírás titkai

Tartalomjegyzék: A termékleírás fontossága Egyedi kulcsszó és egyedi leírás A jó termékleírás Termékleírás, mint video A munkánk ellenőrzése A webáruházak kapcsán sokat halljuk azt a mondatot, hogy egy kép többet elárul minden szónál. Ez így is van, de ez nem azt jelenti, hogy a termékleírás elhanyagolható egy online bolt esetében. Egy termék ismertetőnek három nagyon […]

Read more

Megjött BERT az új algoritmus

Nem olyan régen elindult a Google megfogalmazása szerint az elmúlt évek legnagyobb algoritmusmódosítása.  Bár még magyar nyelvterületen nem éles, de azért érdemes róla tudni. A BERT ( Bidirectional Encoder Representations from Transformers) algoritmus lényege, hogy as segítségével emberszerűbben tudják értelmezni a kereséseket. A mostani algoritmus még a PINGVIN és PANDA algoritmusoknál is erősebb, mert hozzávetőleg […]

Read more

Legfontosabb rangsorolási tényezők

Ha figyelmet szentelsz a keresőoptimalizálásnak, akkor biztosan kíváncsi vagy rá, hogy milyen rangsorolási tényezők befolyásolják az oldalad helyezését. Ebben a cikkben most azokat a paramétereknek egy részét vesszük végig, ami fontos a Google szemében, amikor meghatározza az oldalad helyezését. A domain tekintélye fontosabb egy adott oldal tartamánál Ha az weboldaladra sok külső link mutat, akkor […]

Read more

Seo szakemberként az ingyenes weboldalakról

Egyre több lehetőség nyílik arra, hogy akár ingyen, néhány kattintással saját weboldalunk lehessen. Nem kell hozzá szakembert megbízni és akár több százezret kifizetni, mire teljesen elkészül. Elég egy regisztráció, egy név az oldalnak és máris mehet a kattintgatás. Akár néhány óra alatt összedobhatunk egy egészen pofás kis oldalt. Mi a véleményem erről, mint seo szakember? […]

Read more

Miért fontos a meta description és a title?

Azt tapasztaljuk, hogy sok esetben, amikor egy weboldal tulajdonos figyelmet fordít a szövegek keresőoptimalizálására megfeledkezik a meta description és a title tag megírásáról. Vagy van, hogy mindenhova ugyan azt a szöveget teszi be. Azért, hogy ezeket a hibákat minél kevesebben kövessék el most megfogalmazzuk, hogy miért fontos ennek a két elemnek a megírása. Miért fontos? […]

Read more

Seo optimalizálás: meta adatok

A seo optimalizálás munkálatok során van egy olyan terület, amit szinte minden cégvezető hanyagol. Ennek a legfőbb oka általában az, hogy nem ismerik. Ha elolvasod a cikkem, Te már biztosan nem tartozol majd közéjük! 🙂 A meta adatok az oldalnak azon részei amik nem feltétlenül látszanak, de mégis hatással vannak az életére. Vagyis ez már […]

Read more

Fontos kérdések a tartalom marketinggel kapcsolatban 2019-ben

A tartalom marketing köztudottan nagyon fontos szerepet játszik a keresőoptimalizálásban, ezért is kell komoly hangsúlyt fektetni rá. Az alábbi cikkünkben arról lesz szó, hogy 2019-ben mire érdemes odafigyelni ezen a téren. A Google véleménye a rövid tartalmakról Köztudott tény, hogy ha azt akarod, hogy a Google lássa a szövegeidet, akkor legalább 300 szavasnak kell lennie. […]

Read more

1 2 3 4 8

11 Konkrét SEO TIPP, hogy megvalósítsa álmait! +egy INGYENES SEO ELEMZÉS TELJESEN GRÁTISZ!

A jelentkezése után pár perccel kapni fog tőlünk egy e-mailt, melyet meg kell erősítenie. Előfordulhat, hogy ez az e-mail a Promóciók fül alá vagy a Spam mappába érkezik. Onnan húza át az Elsődleges fül alá, majd kattintson a benn szereplő linkre. Az adataira vigyázunk, azokkal semmilyen körülmények között nem élünk vissza. Korrekt adatkezelés!

Itt bezárhatja

Új tervek? Több látogató? Több ügyfél? Ez egyszerűen több, mint szuper, mert növelni fogja a látogatószámait! Mindez teljesen díjmentesen az Öné! Mégis milyen előnyökkel jár?

  • 11 általános hiba a weboldalakban
  • Szuper Seo Elemzés, kézzelfogható válaszok
  • Gyors segítség a hibák kijavítására
  • Fény derül, hogy mi hátráltatta eddig
  • Szisztematikus SEO ellenőrző lista

11 Konkrét SEO TIPP, hogy megvalósítsa álmait! +egy INGYENES SEO ELEMZÉS TELJESEN GRÁTISZ!

Új tervek? Több látogató? Több ügyfél? Ez egyszerűen több, mint szuper, mert növelni fogja a látogatószámait! Mindez teljesen díjmentesen az Öné! Mégis milyen előnyökkel jár?

  • 11 általános hiba a weboldalakban
  • Szuper Seo Elemzés, kézzelfogható válaszok
  • Gyors segítség a hibák kijavítására
  • Fény derül, hogy mi hátráltatta eddig
  • Szisztematikus SEO ellenőrző lista